3 Haziran 2022 Cuma

KPSS Puan Sırasına Göre Büro Personeli Memur Alımı

Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Rektörlüğü tarafından yeni kamu personel alımı başvuru ilanı yayımlandı. KPSS puan üstünlüğüne göre yazılı veya sözlü sınavsız memur atama başvuru süreci ve şartlar şu şekildedir.

 Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi bünyesinde GÜNCEL ve YENİ 4/B sözleşmeli personel alım ilanı yayımlandı. Kamu üniversitesine yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, MÜLAKATSIZ ve KPSS puan sıralaması esas alınmak suretiyle memur alımı başladı. 



Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi memur alımı başvuru genel şartları

Türk vatandaşı olmak,


1 Ocak 2022 tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak,


Erkek adaylar için başvuru tarihi itibariyle askerliğini yapmış veya muaf olmak.


Kamusal hakları kullanmaktan yoksun bırakılmamış olmak.


Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almıyor olmak.


Kamu kurum ve kuruluşlarının ilgili disiplin mevzuatı uyarınca görevinden veya meslekten ihraç edilmemiş olmak şartları bulunmaktadır.


Sözleşmeli memur alımı başvuru mezuniyet şartları

1 Büro Personeli alımı için başvuru yapabilecek mezuniyetler şu şekildedir:


Ekonomi (İktisat),


Ekonomi ve İdari Bilimler,


Ekonomi-Yönetim Bilimleri,


Ekonomi Politik ve Toplum Felsefesi,


İşletme, Ekonomi ve Finans,


İşletmecilik,


İşletme-Maliye,


İş İdaresi,


İş İdaresi ve İktisat,


Yönetim ve Organizasyon,


Yönetim Bilimleri,


Yönetim Bilimleri ve Liderlik,


Muhasebe ve Finansman,


Muhasebe ve Finansal Yönetim,


Muhasebe ve Finans Yönetimi,


Pazarlama, İşletme Bilgi Yönetimi,


Muhasebe ve Denetim,


İşletme-Muhasebe ve Denetim,


Muhasebe,


Maliye ve Muhasebe Bilgi Sistemleri,


Maliye,


Muhasebe ve Maliye


Kamu Yönetimi Siyaset Bilimi


İstatistik


Matematik ve İstatistik,


Uluslararası İlişkiler,


Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler,


Küresel ve Uluslararası İlişkiler,


Küresel Siyaset ve Uluslararası ilişkiler,


Uluslararası İlişkiler ve Avrupa Birliği,


Uluslararası İlişkiler ve Avrupa Çalışmaları,


Avrupa Birliği İlişkileri,


Uluslararası İlişkiler ve Deniz Güvenliği,


Siyaset Bilimi,


Toplumsal ve Siyasal Bilimler lisans programlarının birinden mezun olmak şartı var. Ayrıca 2020 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan; lisans mezunları için KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak gerekiyor.


1 Büro personeli alımı için başvuru yapabilecek mezuniyetler şu şekildedir:


İşletme,


İşletmecilik,


İşletme-Maliye,


İş İdaresi,


İş İdaresi ve İktisat,


Yönetim ve Organizasyon,


Yönetim Bilimleri,


Yönetim Bilimleri ve Liderlik,


Muhasebe-Finansman,


Muhasebe ve Finansal Yönetim,


Muhasebe ve Finans Yönetimi,


Pazarlama, İşletme Bilgi Yönetimi,


Yönetim Bilişim Sistemleri,


Yönetim Bilimi ve Bilişim Sistemleri,


İşletme Bilgi Yönetimi,


Teknoloji ve Bilgi Yönetimi,


İşletme Enformatiği, Bilgi İşlemi,


İstatistik


Matematik ve İstatistik lisans programlarının birinden mezun olmak,


Aşağıdaki eğitimlerden birinden sertifika sahibi olmak


İç denetim (ISO 19011),


Kalite maliyeti,


Veri kalitesi,


Çeşitli ISO standartları eğitimi,


Süreç ve proje yönetimi,


Proje Yönetimi,


Kalite güvencesi,


Kalite kontrol,


Risk yönetimi,


İstatistiksel süreç kontrolü,


İstatistik,


Toplam Kalite Yönetimi,


Yönetim sistemlerinde dijitalleşme mezunları başvurabilir. Ayrıca 2020 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan; lisans mezunları için KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak şartı bulunmaktadır.

a

Kamu personeli alımı başvuru süreci

Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi memur alımı için her aday ilan edilen kadrolardan, listede yer alan sadece bir meslek koluna başvuru yapabilecektir. Başvurular 31 Mayıs ile 14 Haziran 2022 tarihleri arasında olacaktır. Başvurulara dair gerekli detayları ve aşağıdaki başvuru ekranı ve başvuru kılavuzundan hemen inceleyebilirsiniz.


BAŞVURU İÇİN TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.